Διαχείριση
Ανθρώπινου Δυναμικού
Αυξήστε την οργανωτική ευελιξία του γραφείου προσωπικού σας.
Στην Pssrs πιστεύουμε πως οι άνθρωποι αποτελούν το σημαντικότερο κεφάλαιο κάθε οργανισμού και συμβάλλουν καθοριστικά στην επιτυχία του. Η χρήση ενός σύγχρονου πληροφοριακού συστήματος για την αποτελεσματική λειτουργία και διαχείριση των εργαζομένων είναι αναγκαία για την άρτια λειτουργία του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού.
Η εφαρμογή Human Resource Manager Lite αποτελεί ένα προηγμένο πληροφοριακό σύστημα διοικητικής διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού δημοσίων υπηρεσιών και Νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, η οποία έχει αναπτυχθεί σύμφωνα με τις τελευταίες απαιτήσεις της νομοθεσίας και της τρέχουσας τεχνολογίας.
Με την σύγχρονη εφαρμογή μας ψηφιοποιείται η εμπειρία των εργαζομένων ενώ παράλληλα αυτοματοποιείται η ροή εργασίας. Έτσι, απλοποιείται η διαχείριση των εργαζομένων εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο στα μέλη της ομάδας του ανθρώπινου δυναμικού από τις χρονοβόρες διαδικασίες ρουτίνας και ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες λαθών.
Η εφαρμογή HR Manager Lite παρέχει μία ολοκληρωμένη λύση για την αποτελεσματική και αξιόπιστη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, των διαδικασιών και των πολιτικών του γραφείου σας.
Δυνατότητες και λειτουργίες
Διαχείρηση προσωπικών στοιχείων υπαλλήλων
Αναγνωρισμένες και μη προϋπηρεσίες
Ένταξη κάθε υπαλλήλου στην οργανική του θέση
Παρακολούθηση κανονικών και λοιπών αδειών
Αποσπάσεις, μεταθέσεις, και μετακινήσεις
Στοιχεία μισθοδοσίας και εισφορές στα ταμεία
Βαθμολογική, μισθολογική κατάταξη, εξέλιξη υπαλλήλου
Ιστορικό απουσιών και ασθένειες προσωπικού
Εκτυπώσεις και αποστολές δεδομένων
Βασικά πλεονεκτήματα
Mετάπτωση των δεδομένων από τους φακέλους εργαζομένων (σε μορφή Excel ή όποιοδήποτε μαγνητικό μέσο) και ένταξη στη νέα βάση δεδομένων.
Επικοινωνία με την γενική λογιστική και τη μισθοδοσία για την παροχή ασφαλιστικών, οικονομικών στοιχείων ανά κέντρο κόστους.
Αναζήτηση, εμφάνιση και ταξινόμηση των στοιχείων των υπαλλήλων ανά διεύθυνση, τμήμα, ειδικότητα, βάσει καθορισμένων κριτηρίων.
Διαβαθμισμένη ασφάλεια συστήματος με δυνατότητα παραμετροποίησης του επιπέδου ασφαλούς πρόσβασης στα προγράμματα.
Ένταξη των υπαλλήλων σε τομείς, διευθύνσεις, τμήματα και αυτοτελή γραφεία σύμφωνα με τον ισχύοντα κανονισμό λειτουργίας κάθε υπηρεσίας.
Διαχείριση αδειών και απουσιών ανά διεύθυνση και τμήμα. Διαχείριση στοιχείων αξιολόγησης και συμμετοχής σε όργανα διοίκησης.