skip to main content

Payroll Real Soulutions

We groth together

Διαχείριση Ανθρώπινου δυναμικού

Η εφαρμογή αποτελεί ένα Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διοικητικής Διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού Δημοσίων Υπηρεσιών & Ν.Π.Δ.Δ.


Human Resources Management R. S.

(Διαχείριση Ανθρώπινου δυναμικού)

1.      Η εφαρμογή H.R.M. R. S.  έχει αναπτυχθεί με το σχεσιακό σύστημα διαχείρισης βάσεων δεδομένων RDBMS  της ORACLE και  λειτουργεί σε περιβάλλον τοπικού δικτύου.

2.      Αποτελεί ένα Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διοικητικής Διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού  Δημοσίων Υπηρεσιών  & Ν.Π.Δ.Δ.

3.      Έχει αναπτυχθεί σύμφωνα με τις τελευταίες απαιτήσεις της Νομοθεσίας και της τρέχουσας Τεχνολογίας.

4.      Διαχειρίζεται τις παρακάτω ενότητες: 

ü  Τα προσωπικά στοιχεία των Υπαλλήλων,

ü  Τον Οργανισμό της Υπηρεσίας και την ένταξη κάθε υπαλλήλου στην οργανική του   θέση,

ü  Βαθμολογική / Μισθολογική κατάταξη & εξέλιξη κάθε υπαλλήλου

ü  Αξιολόγηση Υπαλλήλων

ü  Ιστορικό κανονικών Άδειών

ü  Παρακολούθηση Λοιπών Αδειών

ü  Ιστορικό απουσιών - ασθένειες προσωπικού

ü  Προϋπηρεσίες αναγνωρισμένες και μη

ü  Εκπαιδεύσεις προσωπικού

ü  Αποσπάσεις , μεταθέσεις, μετακινήσεις,

ü  Στοιχεία Μισθοδοσίας

ü  Εισφορές ταμεία

ü  Δημιουργία πινάκων, εκτυπώσεις  και αποστολές   δεδομένων.  

ü  Προσφέρει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής διαχείρισης και αξιοποίησης  κάθε μορφής  εγγράφου (έντυπης, χειρόγραφης ή ηλεκτρονικής).

ü  Σημαντική είναι η βοήθεια που προσφέρει η PSS R.S. στη  μετάπτωση των δεδομένων και ένταξη αυτών στη νέα Β.Δ. είτε αυτά  υπάρχουν στους φακέλους των εργαζομένων  είτε είναι καταχωρημένα σε πίνακες Excel, ή σε οποιοδήποτε μαγνητικό μέσο.

5.      Η Εφαρμογή Human Resources Management R. S. υποστηρίζει στις παρακάτω βασικές διαδικασίες και λειτουργίες:

         Δυνατότητα ένταξης  των  Υπαλλήλων σε Τομείς, Διευθύνσεις, Τμήματα  και αυτοτελή γραφεία σύμφωνα με τον ισχύοντα κανονισμό λειτουργίας κάθε Υπηρεσίας.

         Καταγραφή Θέσεων Εργασίας με παράλληλη τήρηση της Ιστορικότητας

         Εμφάνιση πληρότητας και κενών  θέσεων εργασίας,

         Αναζήτηση, εμφάνιση και ταξινόμηση των στοιχείων των Υπαλλήλων ανά Διεύθυνση, Τμήμα, Ειδικότητα, βάσει καθορισμένων  κριτηρίων

         Καταγραφή των στοιχείων  οικογενειακής  κατάστασης,

         Σύνδεση των υπαλλήλων με την αντίστοιχη  Θέση Εργασίας και Ειδικότητα

         Σύνδεση των Υπαλλήλων με Κατηγορία Εκπαίδευσης και Βαθμό ή Οργανική Θέση

         Διαχείριση Αδειών  &  Απουσιών ανά Διεύθυνση, Τμήμα,

         Διαχείριση Στοιχείων Βαθμολογικής / Μισθολογικής Κατάταξης και Εξέλιξης

         Παρέχεται διαβαθμισμένη Ασφάλειας Συστήματος με δυνατότητα        παραμετροποίησης του επιπέδου ασφαλούς πρόσβασης στα  προγράμματα και δυνατότητας εισαγωγής – ενημέρωσης  

         Διαχείριση στοιχείων αξιολόγησης

         Διαχείριση στοιχείων Συμμετοχής σε  Όργανα διοίκησης

         Εκτύπωση ατομικού δελτίου κατάταξης

         Ενσωματώνει πληροφορίες από διαφορετικές μηχανογραφικές εφαρμογές σε μια ενιαία παρουσίαση των  δεδομένων, έτσι:

-Επικοινωνεί  με την γενική λογιστική παρέχοντας οικονομικά στοιχεία ανά κέντρο  Κόστους

-Επικοινωνεί  με την Μισθοδοσία παρέχοντας οικονομικά ,  ασφαλιστικά και λοιπά στοιχεία.